Понеділок, 16.06.2025, 16:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
КАБАЦКОВА АЛЛА МИКОЛАЇВНА
Головна » 2015 » Червень » 15 » Обласна виставка
13:15
Обласна виставка

   Участь у щорічній обласній виставці педагогічних технологій «Профтехосвіта Черкащини - 2015» з 15 по 19 червня 2015 року та представлення на виставку роботи – посібник «Збірник історичних диктантів».

Передмова

         Історичний диктант – один із видів роботи, що дає змогу швидко і різнобічно перевірити знання учнів. Цей вид,  незважаючи на всі зміни в класичному списку форм і методів, залишається актуальним. Історичні  диктанти можна використовувати на різних етапах уроку залежно від мети: 

  • для перевірки засвоєних знань;
  • їх актуалізації;
  • закріплення вивченого ;
  • створення умов для проведення творчо – пошукової, інтерактивної діяльності.

Історичні диктанти виконуються в зошиті чи на окремих  аркушах, можливе їх проведення  в усній формі.

     Такі диктанти  сприяють економії часу на уроці,дозволяють застосовувати різноманітні способи перевірки (фронтальна, вибіркова, само – та взаємоперевірка). Забезпечують  прозорість оцінювання. Викладач може  трансформувати диктанти в інші види робіт (картки для індивідуального опитування, тестові завдання).

  Історичні  диктанти можна поділити на  такі різновиди:

1 Рефлективні:

  • Класичний, хронологічний, які вимагають короткої відповіді на запитання;
  • Вибірковий;
  • «Незакінчене речення»;
  • Термінологічний, що потребує  знання теоретичного матеріалу;
  • Комбінований, який містить елементи як класичного, так і диктанту «Незакінчене речення».

 

2. Пошуково – творчі :«Третє зайве», «Мішанка», які передбачають виявлення  зв’язків  у виучуваному матеріалі.

   Такі диктанти мають на меті глибоке засвоєння матеріалу завдяки процесу синтезування.

   Історичні  диктанти  поліпшують логічне мислення, примушують працювати пам’ять, розвивають творчі здібності учнів.

   Завдання складено згідно Програми з історії України для учнів 10 – 11 класів, рівень стандарту.

    Рекомендовано для викладачів історії України  ПТНЗ та загальноосвітніх шкіл.

 

Переглядів: 240 | Додав: Алла | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2025